Voorwaarden

Voorwaarden voor inschrijving

Benelux Debatcompetitie

Stichting DebatUnie wil duidelijk communiceren hoe inschrijvende scholen hun teams kunnen doorgeven en bevestigen voor elk toernooi. Daarbij is een deadline noodzakelijk om de organisatie van toernooien soepel te laten verlopen en onnodige kosten te voorkomen.

De stichting stelt om die reden een deadline aan het doorgeven en wijzigen van de deelnemende teams. Doorgaans zal deze deadline 9 kalenderdagen voor aanvang van het toernooi zijn, tenzij vooraf expliciet anders is gecommuniceerd.

Wachtlijst en inschrijving

• Een inschrijving is pas compleet na het doorgeven van de juiste team aantallen.
  • Een school kan in beginsel drie teams afvaardigen naar elk toernooi, waarbij het de school vrijstaat om te kiezen in welke categorieën dit gebeurt. Overige teams van de school die naar het toernooi willen, komen op de wachtlijst te staan.
  • De school kan zelf een selectie maken welke teams op de wachtlijst komen.
  • Aan een positie op de wachtlijst kunnen geen rechten worden ontleend.
  • Scholen worden zo snel mogelijk ingelicht over als teams op de wachtlijst kunnen deelnemen.
  • De stichting staat vrij om eigenstandig te selecteren welke teams van de wachtlijst worden gehaald.
  • Alleen teams die expliciet zijn bevestigd door de inschrijver via de door de DebatUnie erkende methode zullen worden toegelaten en erkend op de toernooien.
  • Teams die niet expliciet zijn bevestigd, via de vooraf vastgestelde methode, kunnen geen aanspraak maken op deelname.

Mutaties en facturatie deelnemende teams

• Scholen zijn tot de inschrijfdeadline, zonder tussenkomst van de organisatie, vrij om de inschrijving bij te werken en/of in te trekken.
  • Alleen teams die expliciet bevestigd zijn en niet op de wachtlijst staan, op het moment van de deadline, zullen automatisch gefactureerd worden.
  • Mutaties, na het verstrijken van de deadline, worden individueel behandeld door de wedstrijdorganisatie.
  • Een vermindering in het aantal teams zal niet leiden tot een vermindering in het verschuldigde bedrag.
  • In beginsel zal het verschuldigde bedrag in het weekend na het toernooi worden gefactureerd.
    Voor de facturatie bestaat er een betaaltermijn van 10 werkdagen, met ingang van het moment van versturen van de factuur.
  • Het is de verantwoordelijkheid van de inschrijvende school om de organisatie te voorzien van de correcte gegevens voor facturatie.