Steun als Organisatie

Steun Ons als Organisatie

Stichting DebatUnie wil debatonderwijs toegankelijk maken voor iedere leerling en student en op elke school. Door te debatteren leren leerlingen overtuigend standpunten uit te dragen, zelfs als deze standpunten niet van henzelf zijn. Zo verdiepen de leerlingen zich zowel in maatschappelijke, sociale of ethische thema’s als de mening van een ander en krijgen ze een opstap naar een leven lang burgerschap. Wij organiseren een breed scala aan toernooien, van basis-, en voortgezet onderwijs tot beroeps- en hoger onderwijs. Dit kunnen wij natuurlijk niet zonder uw hulp! Als organisatie kunt u op verschillende manieren een samenwerking met ons aangaan.

Organiseer samen met ons een evenement!

Stichting DebatUnie organiseert het gehele jaar door verschillende debattoernooien binnen het Nederlands taalgebied. Het organiseren van een debat kan op verschillende manieren voor uw organisatie interessant zijn.

Wilt u een debat opzetten rondom een thema dat uw organisatie belangrijk vindt? Wilt u jongeren kennis laten maken met uw activiteiten, of wilt u een debat organiseren om input van jongeren te krijgen? Dan is een samenwerking met Stichting DebatUnie zeker iets voor u. Heeft u een idee of bent u benieuwd naar de opties, neemt u dan contact met ons op!

Financiële Steun

Met uw donatie zet de DebatUnie zich in voor de structurele verbetering van het debat- en burgerschapsonderwijs. Zo organiseren we grote toernooien als de Benelux Debatcompetitie, maar ook lokale en regionale toernooien door heel het Nederlands taalgebied. Natuurlijk kunt u ook een samenwerking aangaan voor een specifieke activiteit of doelgroep, en kunnen we als dank voor uw steun aandacht besteden aan uw organisatie tijdens het evenement en/of op sociale media.

Heeft u vragen over doneren, of wilt u een bijzondere samenwerking aangaan? Neemt u dan contact  op met Madelon Kunst via Kunst@debatunie.nl

Ik ben geïnteresseerd

Stichting DebatUnie is een algemeen nut beogende instelling (ANBI).