Blog Layout

Juyleden BDC kick-off '23/'24

Sep 11, 2023

Meld je nu aan voor het event van 29 september!

Op vrijdag 29 september aanstaande openen we voor onze juryleden het BDC seizoen ‘23/’24! De inloop is vanaf 18:15 op ons kantoor op de Mariahoek 16-17. Om 18:30 starten we dan met een leuk inhoudelijk programma om vervolgens met elkaar het glas te heffen op een succesvol BDC seizoen! We starten het programma met een kennismaking met de BDC voor nieuwe juryleden. We stellen ons BDC team voor komend jaar voor en zullen natuurlijk de basics van het jureren kort met je doornemen. Al een ervaren jurylid? Wees niet getreurd! Ook voor jou is er nieuwe relevante informatie over wat we komend jaar gaan doen.Als iedereen bijgepraat is beginnen we onze borrel met een debate speeddate! Aan de hand van een stelling gaan we een paar rondes kort met elkaar speeddaten. Zo leren beginnende juryleden de ervaren debaters en vice versa! Na jullie succesvolle date streak is er natuurlijk nog een leuke afsluitende borrel met pizza! Deze zal rond 21:00 ten einde zijn.Hopelijk zijn jullie erbij op 29 september aanstaande! Aanmelden kan door hier te klikken!

Aanmelden kick-off event 29/09

Vrijdag 29 september openen we graag het seizoen met jullie!

18:15 | Inloop op de Mariahoek nummer 16-17 in Utrecht
18:30 | Plenair begin
19:30 | Borrel met pizza
21:30 | Uiterlijke einde van het event

Tot 29 september!

Robin Palma
Jurycoördinator

By Lukas van Dongen 23 Aug, 2023
Welkom op onze nieuwe website!